THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

I wanna be with you ♥

Tuesday, July 26, 2011

#46 HB , Yvonnewong!

Annyeonghaseyo. 

今天是虾米日子?  我宝贝的大日子啦 :D

To Yvonne ;

Dear ; 我回忆过去  我们开心过 伤心过 吵架  和好   来来去去 我们认识了8年   

8年里我们一起补习 同班上课  分享我们的喜悦 悲伤

我真的很想你

还记得六年级吗  ?

幼稚的我们   终于成长了  我们成熟了 哈哈

I miss our moment when we travelled at Sarawak . 

愉快的旅程勾回我的记忆

我希望不管经过多少的风风雨雨  我们的友情可以更加的深厚 友谊永固.

我珍惜我们的姐妹情!

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,

HAPPY BIRTHDAY TO YVONNE,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU.

520.


This is special for you ; i just hope you like it . but it just a simple card i noe :|  haha ♥ muacks! :)

Ciaoz , Yvonne.

0 comments: